Royal Aircraft Factory B.E.2 (Blériot Experimental 2)
Přehled verzí:
B.E.1: první prototyp
B.E.2: druhý prototyp
B.E.2a: první bojová varianta, od konce roku 1912 vyrobeno několik kusů, které byly nasazeny na počátku války
B.E.2b: varianta s upraveným pilotním prostorem, některé pozdější stroje měly křidélka místo původního ovládání kroucením konců křídel
B.E.2c: nejběžnější varianta, na základě prvních zkušeností podstatně přepracovaný stroj
B.E.2d: Souběžně s céčkem vyráběná verze s pomocnou nádrží pod horním křídlem a dvojím řízením
B.E.2e Quirk: závěrečná verze s upravenými palivovými nádržemi, novými jednopříhradovými křídly o nestejném rozpětí a upravenými ocasními plochami
B.E.2f - označení RFC pro B.E.2e s trupem z B.E.2c
B.E.2g - označení RFC pro B.E.2e s trupem z B.E.2d
B.E.9: pokus o umožnění střelby přímo vpřed ještě před zavedením synchronizátoru umístěním střelecké gondoly před vrtuli klasického B.E.2. 1 prototyp.
B.E.12: málo úspěšný pokus o stíhač založený na verzi B.E.2c